tirsdag 26. februar 2008

Tack.....

.....för alla uppmuntrande ord. Jag har det inte helt toppen just nu. Under operationen skadades en nerv och jag har mycket smärtor. Min kirurg hoppas på att det ska bli bättre, men i dagsläget kan hon inte säga om jag blir helt bra eller....... Det är lite tungt att inte veta. Försöker hålla modet uppe och vara positiv, jag vet ju att det kan ta lång tid för nerver att repa sig. Inspirationen att blogga infinner sig inte. Nu har jag börjat jobba igen och det tar all kraft men ni ska veta att jag ofta tittar in till er och kosar mig med alla vackra, inspirerande och tänkvärda inlägg.
Klem

9 kommentarer:

Designe sa...

Usch då, förstår om du inte har kraft till att blogga! Skönt att du börjat jobba i alla fall! Hoppas det går till sig och att de får ordning på den skadade nerven. Tänker på dig! Ta det lugnt! Kram :)

Elzie sa...

Asch, att det skulle bli så tokigt. Hoppas det släpper framöver. Och du, jag vet precis hur du har det i affären. Som väl är har jag ingen i närheten, men jag ska på träff i april och vem tror du har slut på pengarna när den helgen är slut *s*? För att inte tala om när vi ska åka till skåne i sommar. Hugaligen. Men kul är det.
Försök vila dig så mycket du kan. Blogga hinner du alltid.
Kramar från Elzie

Randi sa...

Huff, så leit. Det høres ikke ut som om du er frisk nok til å jobbe. Husk å ta vare på deg selv og ikke presse deg for mye i starten.
Klem fra Randi

My little footprints sa...

Hei!
Jeg er innom deg en liten tur for å ønske deg god bedring! Håper at det ordner seg! Trøttsomt at en nerve har blitt skadet! Jeg skal krysse fingrene for deg og sende over noen gode tanker!
Klemmer fra Beth

Nina sa...

SKickar iväg en hel kasse med kryapådig kramar och en massa positiv energi !!!
Kom ihåg att tro kan förflytta berg så det gäller att tänka härliga ljusa tankar !!!
Kram

Karin Krut sa...

Det låter tufft, krya på dig nu så att du blir pigg igen :)
Ha det så bra och sköt om dig!
Kram karin

ChatrinesLiving sa...

Stakkar deg da...
Håper du snart blir bedre!
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem fra chatrine:)

Klarafina sa...

Uff da! Hoppas att du snart blir frisk.

Lallis sa...

Ta hand om dig, vännen!
Tänker på dig.
Här kommer en stor styrkekram.
//Lallis