fredag 8. februar 2008

Jag kommer tillbaka.....


...men det har varit en lite turbulent tid. I dag åker vi till Sverige på svärfars begravning. Han hade varit sjuk i perioder och var nästan åttio år gammal, men man känner sig aldrig förberedd ändå, när något sånt händer.
Jag har också opererat mig, fick plötsligt en tid och hann nästan inte tänka... så nu sitter jag här, sjukskriven i två veckor...........Men......det är så skönt att äntligen ha det överstökat, att kunna fungera som normalt igen.......ja om en stund vill säga. Just nu är det 90 graders vinkeln som gäller och min bästa kompis heter Pinex Forte...............Orsaken till allt kan du läsa här i ett inlägg från i höstas.
Så mina kära bloggvänner, nästa vecka räknar jag med att vara lite mer ovanför ytan.
Vi hörs snart!
Klem Elaine

10 kommentarer:

My little footprints sa...

Hei!
Leit å høre om din vanskelige tid. Men du får ta en dag av gangen, og lytte til kroppens signaler, så går det noe bra til slutt! Jeg ønsker deg god bedring!
Klem fra Beth

Nygammalt sa...

Vad tråkigt att höra! Hoppas att begravningen går bra och att du mår bättre snart.
Sköt om dig!
Kram.

Klarafina sa...

Vad tråkigt med din svärfar. Hoppas att du blir fort återställd efter operationen.
Ha en fin uke!

Designe sa...

Usch då, så mycket tråkigheter på en gång! Hoppas du kryar på dig snabbt! Vila dig nu i form! :) Kram

Lallis sa...

Tänker på er och vet vad ni går igenom.
En varm, stärkande kram från mig till dig!
/Lallis

Elzie sa...

Ja, det är inte bara glädje här i livet. Ibland måste man gå på saker som man helst hade sluppit.
Hoppas du känner dig piggare snart och att du slipper din goda vän!!
Ha en bra Alla Hjärtans Dag.
Kram Elzie

Amoroso sa...

Skickar en kram till dig!

Stina sa...

Stor kram från mig. Stina

NICOLINAS BONING sa...

Hoppas att allt har gått bra och att du är på benen igen!
Kramar/Birgitta

Hem och Lycka sa...

Jag beklagar verkligen sorgen över din svärfar. Hoppas att du snart mår bättre, KRAM!