fredag 7. mars 2008

Äntligen fredag och....


...och en härlig helg som väntar. Smärtorna har börjat avta och varje dag bli bättre och bättre. Stort tack för alla positiva tankar och styrkekramar ni sände mig.

Mamma kom för att hälsa på i ett par dagar och då fick jag den här fina ramen av henne. Jag tycker mycket om gamla fotografier och familjen på bilden var så söt, så där gammaldags uppsträckta inför fotografen........

Den här "grejen" halkade med när jag var i en billigaffär, kostade nästan ingenting men jag tyckte den var charmig. Passade alldeles utmärkt till min lykta.

I dag är det rensning av garderober på schemat. Nu åker allt som inte använts det sista året. Som tack för att jag städar döttrarnas garderober ska de få hjälpa mig med att fixa till utseendet på bloggen i helgen. Som ni vet, är mina tekniska kunskaper mikroskopiska och jag behöver all hjälp jag kan få...............

Ha en fin fredag!
Klem!

3 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Den rammen var jo utrolig flott da, med et flott bilde...
Den greien du har forann lanternen passet jo helt perfekt den...
Hmmm... flere som skulle ha rydda klesskap ja, jeg tenker også som så at det jeg ikke har brukt det siste året kan kastes/gies bort - men henger det inn igjen - for jeg kan jo få bruk for det...

Så koselig at formen din er bedre nå...

Blir spennende å se bloggen din etter denne helgen...

Ha en koselig kveld og helg...

Randi sa...

Utrolig flott ramme med nydelig bilde.
Ha en fin helg

Millas hem sa...

Hej!
Ville bara säga att lyktan och den där "grejen" är så fina!
Jag säger som du, vissa saker "fastnar" man bara för!
Kram Camilla