lørdag 12. juli 2008

Kära bloggvänner........

.....jag har försummat er......
Tyvärr fick jag en släng av Sex And The City-beroende. Fick ju hela boxen häromdagen och de senaste dagarna har dvd.n gått varm. Nu har jag sett 78 avsitt och är inne på sista säsongen. Så snart kan livet återgå till det normala.......fniss........

Tänkte som hastigast visa er lyktorna jag köpte på Hadeland glassverk.
Så ser ni zinktavlan jag köpte på Zanz. Den används varje dag. Jag som är så lite organiserad och börjar tänka på middagen en halvtimme innan vi ska äta, har faktiskt blivit lite mer strukturerad. Nu planlägger jag dagen innan och skriver "pent og pyntlig" upp dagens middag.....så länge det varar.........

En liten kanna och ett fat fick hänga med hem efter min sverigetur.

Nu tror ni väl att det har blivit jul....men jag kunde inte motstå att köpa en strut med brända mandlar på glassverket. Blev lite julinspirerad efter att ha varit in i julehuset som finns där.

I dag ska vi börja måla yngsta dotterns rum...ska bara se ett avsnitt först............
Klem!

3 kommentarer:

Annika sa...

Jaja alla har vi våra svagheter.... men det programmet får du ha för dig själv :) Hihi
Idag har det varit en mini loppistur med otroligt magert resultat.. regnat har öst ner o åskan gått men nu ser jag en ljusning över Ränken igen... Ha det gôtt Annika

Nygammalt sa...

Hi hi, hur går det där hemma? Blir det kanske en Cosmopolitan? =)

Fina bilder du visar, ska försöka bli lite mer organiserad med mina middagar. Det är lätt att slarva när man är själv.

Kram.

Unknown sa...

Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

Well over 160,000 women and men are utilizing a simple and secret "liquid hack" to lose 2 lbs every night in their sleep.

It's scientific and works with anybody.

This is how you can do it yourself:

1) Go get a clear glass and fill it up half full

2) And now do this amazing hack

and you'll become 2 lbs thinner the next day!