torsdag 24. januar 2008

BLOGGPAUS


Jag tar en liten paus från bloggandet, tiden räcker inte till......... Ett stort fång med rosor till alla er som tittat in til mig, fast jag varit urusel på både inlägg och att kommentera.
I min vardag är det bara jobb, jobb och åter jobb just nu.
I dag ska jag på körseminarium med 30 tonåringar, bo i gympasalen på en skola och öva hela helgen. Det kommer att bli spännade, roligt och.....ganska jobbigt,alla vet ju att tonårstjejer kan hålla igång länge, sova vad är det?????........... Nästa vecka är det festival och jag är prosjektledare för en spännande konsert i tillägg till att jag ska sjunga själv på en. Lägg till all vanlig undervisning och en helg "utan sömn", så kommer jag inte att vara så aktiv på inredningsfronten på ett tag.
Vi hörs!
Klem!

8 kommentarer:

Elzie sa...

Hoppas att det blir kortvarigt, för jag kommer att sakna dig. Men förstår dig ju samtidigt. Ibland tar "livet" tag i oss och vi hinner inte med ens det vi måste göra.
Hoppas du har det bra.
Kram Elzie

Brocante sa...

Jeg får bare si at jeg ønsker deg velkommen tilbake når som helst!

My little footprints sa...

Hei!
Det er nok godt å ta seg en liten pause innimellom når man har mye å gjøre. Ta pausen med god samvittighet og kom heller tilbake med friske pust senere!
Klem fra Beth

Hem och Lycka sa...

Det låter som att du kanske behöver en paus då när du har fullt upp. Men hoppas att du kommer tillbaka så småningom! kram

Amoroso sa...

Jag kommer också att sakna din blogg och hoppas att du kommer tillbaka när lusten faller på! Kram

Birgittas minnen sa...

Jag förstår mycket väl att man behöver en bloggpaus ibland, det tar mycket kraft och tid när man väl har börjat vandra i bloggens värld. Kram och välkommen tillbaka.

Nygammalt sa...

Hoppas allt har gått bra för dig och att du snart kommer tillbaka =)
Kram och sköt om dig.

Mallan sa...

Vi hörs av senare! Vi väntar!
Kram Malena