søndag 14. oktober 2007

Höstpyntat på trappen!



Veckan har gått så fort och jag har inte hunnit med att
uppdatera bloggen som jag hoppats på........
Det har varit tvätt, jobb, läxor för hela slanten.

Mor och far kom och hälsade på i helgen. Jättetrevligt!
Vi avnjöt en alldeles förträfflig middag, viltgryta med kantareller,
som maken knåpat ihop. Så såg vi film och bilder från vår kretasemester.
Med sig hade de min 10 åriga brorsdotter, som tyckte det
var jättekul att vara tillsammans med sina stora kusiner.
Söndag åkte vi till Plantasjen och botaniserade bland blommor och blad.
Där var julsakerna på väg fram. Det packades upp tomtar och
adventsljusstakar för fullt........Blev så inspirerad att jag, på kvällen,
letade upp Vakre hjems julnummer från 2006 och drömde mig bort en stund.
Å vad jag längtar...........

Tack för alla snälla kommentarer på mitt förra inlägg!
Ni är så söta och jag blev så glad av alla uppmuntrande ord.

Ha en härlig måndag!
Klem!

6 kommentarer:

Mallan sa...

Vad tjusigt du har gjort det!
Och en alldeles mysig helg verkar du ha haft!
Kramar malena

Ankan sa...

Ni verkar ha haft en sån där härlig helg, då föräldrarna kommer på besök och god mat! Viltgryta med kantareller mmmm:)

Jag vet hur det är annars med stressen kring allt som ska hinnas med! Men det ska blir härligt att få julpynta lite... /Kram och trevlig vecka från Ankan

Karin Krut sa...

Jättefint arrangemang!! Visst är det härligt när det brukar dyka upp julsaker. När jag cyklade hem från jobbet ikväll såg jag en julstjärna i ett fönster :)
Kram Karin

ChatrinesLiving sa...

Så hærlig høst bilde! Flott stemning!
ha en super dag!
Klem:)

Helene-Årets gleder sa...

Jag er også tokig etter julen.Takk for et underbart foto:-)

Ønsker deg en underbar vecka.

:-) Helene

Signe sa...

Va fint du har arrangerat och planterat på din trapp! :)