torsdag 8. mai 2008

Batteriet i min kamera är slut .........

....och jag som tänkte ta några bilder och visa er....ja, ja, det får bli i morgon . Istället kan jag låta er kika in i mitt barskåp. Det inhandlades på loppis för sju år sedan för den nätta summan av 30 kronor. Det är i teak och har ett vackert blyinfattat fönster. Inuti är det tapetserat med en sidentapet med den franska liljan.

Under vitrindelen är ett vanligt skåp där man kan förvara allehanda drycker. Har inte haft hjärta att måla skåpet vitt fast tanken har slagit mig både en och flera gånger........ Vi får väl se!

Nu ska jag till min goda väninna och granne. Hon har inviterat mig på lunch och helt säkert, lite skvaller om ditt och datt.

Tusen tack för alla söta kommentarer i förra inlägget. Dottern blev mycket smickrad över att hennes namn och fotomodell blev nämt i samma mening.........

Ha en skön torsdag!
Klem!

3 kommentarer:

Kathys Home sa...

Visst är det skönt med våren?! Nu borde den kommit lite längre även hos dig eller hur?! Ja mina växter har inte dykt upp än...jag väntar å väntar skall bli så kul. Ha det gott//kat

Designe sa...

Så fina glas! Härligt att bli bortbjuden på lunch! Vilken flashig bild på dottern nedan, proffsig ser den ut! Ha en fin helg! Kram :)

ChatrinesLiving sa...

Så nydelig det skapet! Du kan jo nesten ikke male det nei;)
Ble litt misunnelig på den kreta-turen din... Skulle ha vært i sydligere strøk, for her er det så kaldt for tiden. Håper på sol nå!
Ha en kjempefin helg!
Klem fra chatrine:)