mandag 5. mai 2008

Detta inlägget hade jag egentligen tänkt.......

.......att göra i går kväll när vi kom hem, men jag ooorkade inte...... Vi har haft en jättetrevlig helg, reste till varberg där vi hyrde en stuga tillsammans med min mamma och pappa. Det var vårmarknad i Varberg och vi strosade runt, och bara hade det skönt i vårsolen. Natruligtvis blev det ett besök på det stora varuhuset . På ett kick var plånboken tom och bilen full........

På Gekås finns inte mycket interiör i min smak, men fick med mig ett par ljusstakar och en kruka som ska få pryda verandan. Köpte kryddplantorna på torget i Varberg.

I går fyllde yngsta dottern 16 år, så vi firade henne när vi kom hem. Det blev grillmat, paj och glass. Hon ska ha kompisbursdag tillsammans med en väninna som fyller nästa helg. Tänk att min lilla tjej faktiskt inte är så liten längre........ Känns som det var i går hon fyllde fem.........

Liten blir stor............I kväll ska hon få övningsköra för första gången.......kan bli spännande.......

Nu ska jag ta mig en runda in i bloggvärlden och hälsa på hos er. Tyvärr har jag inte så mycket tid att kommentera, men jag är jätteglad för alla som tar sig tid att lägga igen en hälsning hos mig och jag försöker alltid titta in till er också.
Ha en fin måndag!
Klem!

5 kommentarer:

Randi sa...

oioi...så søt hun var. Hun er jo som en fotomodell..nyydelig damen!!gratulerer med dagen som var.


Ha en flott dag.

Klem

Nygammalt sa...

Grattis till stora tjejen. Det är nästan hemskt hur snabbt tiden går. Låter spännnande med övningskörningen.

Tycker du har hittat vädligt fina grejer på Gekås.

Hoppas ni också har finväder hos er.

Kram.

Lallis sa...

Vilken sötnos och grattis:)
Vilka fina saker du hittade!
Kram Lallis

Glitter och Marsipan sa...

Vilken söt tjej.Oj,vad tiden flyger iväg fort och barnen blir stora...alldeles för fort går det.
Det stora varuhuset är ju väldigt svårt att bara köra förbi.Älskar att fynda där.
Vilka fina ljusstakar du har hittat.
kram anette

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Gratulerer til den skjønne damen!
Ja "plutselig" er barna voksne... tiden går fort!

Så masse fint hos deg siden sist!
Jeg har nesten ikke hatt tid til å blogge den siste tiden, nå jobbes det for fullt i hagen. I øyeblikket er det ingenting der, men nå er det i allefall ferdig plannet (for en jobb...puh...) I dag regner det, så i ettermiddag skal vi ut å så plen:) Det skal bli bra, så slipper man all den gjørmen både ute og inne...

Ønsker deg en riktig fin dag!
Klem fra chatrine:)