onsdag 25. juni 2008

Jag har fått en uppmuntran, en award från Jorunn som har bloggen Gøy på landet Tusen hjärtlig tack! Jag blev sååå glad! Har haft det lite strävsamt sista tiden så du gjorde verkligen min dag bättre.
Här är fem bloggare som gör min dag bättre. Jag vill gärna dela den med er.
Karin Krut, skriver så kul att jag skrattar på mig ibland.......
Morse Farm, så spännande att hänga med er på allt som sker, "på andra sidan plurret"
Nygammalt, en av de första bloggarna jag började läsa och som inspirerade mig till att
skaffa egen blogg
Randis verden, en flott blogg med fantastiskt vackra bilder

This is my life, du gör ju alltid min dag helt underbar, vännen........

Nu ska jag ut och plantera murgrönor!
Ha det så bra!
Klem!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack!
Nu har du ju gjort mig jätte glad.
Kul att du min blogg gör dig glad!
Stor sommar kram från Bodil och Matilda på andra sidan plurret.

Jorunn sa...

Hei Elaine,

Anbefaler deg VIRKELIG å se Alvedronningen! Det er sååå fint! Tror du kommer til å like det!

God sommer!
Klem fra Jorunn

Randi sa...

Neimen se her!!! nå ble jeg både glad og rørt....tusen tusen takk kjære Elaineh *klem*

Nygammalt sa...

Stoooort tack för den fina utmärkelsen! Du har verkligen gjort min dag!

Kram.

Emelie sa...

Nåw!<3 Tusen Tusen takk mamma. Kjempe søtt av deg. hihi^^ GID<3

Kathys Home sa...

Hejsan, hoppas allt är bra och att plantering av murgröna blev bra. Så roligt med boken du fick..å jag tror dig när du säger att du läst och tittat i den i flera dagar..hahah den är vacker. Å den där vinflaskan du, den var ju jättesöt jag brukar köpa vin genom etiketten så denna hade jag säkert köpt om jag sett..hoppas den smakar gott du får berätta sen..hahaha...Ha en rikigt skön helg//kat