mandag 23. juni 2008

Tack!


Har fått en present av våra goda vänner och grannar. Heidi vet vad jag vill ha....... Så blev den alltså min, boken jag tittat på och hållit i många gånger. Har suttit flera dagar på rad nu och bara njutit av de vackra bilderna. Återigen tusen tack!

Boken kom i sällskap med det här vackra kortet från Petit Crapaud och...........

....den här fina vinflaskan. Har aldrig sett det här vinet tidigare. Vilken läcker etikett...... Kommer helt säkert att smaka alldeles underbart.

I mitt hallfönster ligger pionen maken körde över med gräsklipparen. Nu håller den på att slå ut och får lysa upp inne i stället.

Tillsist, ett hörn av verandan. Ni får se bort från den trävita listen, den ska bli vit........
Vi har inglasad veranda på alla sidor utom en, ville inte att det skulle kännas som en kuvös. Nu har vi börjat tänka på att glasa in den sista sidan också. Vi bor vid Nord Europas största insjödelta, med alla mygg som hör till i ett sånt våtmarksområde. I flera år nu har det varit acceptabelt, men i år har det varit riktigt illa i perioder. Vi får se, kanske det blir kuvös i alla fall :)

Klem!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilken vacker pressent!
Skoj att du tyckte det var Ok, då lägger jag ut det på fre/Lördag! ha det gott! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Jorunn sa...

Kjempefin gave!!!
Jeg har noe til deg på bloggen min!
God sommer og klem til deg

Randi sa...

Oh...for en pakke!! Den flasken var jo helt utrolig spesiell og fin!!


Ha en flott sommerdag.