lørdag 28. juni 2008

Veckans blogg!!!!

Tänk, lilla jag har blivit utsedd till veckans blogg!!!!!!! Såååååå kul! Tusen hjärtlig tack till Petra som har bloggen Romantiska hem. Inlägget hittar ni här

Åkte en liten tur till Sverige i går. Som sagt tidigare, är det vissa saker man bara "må ha" från hemlandet :), i varje fall var det det maken förespeglades när vi åkte..........mitt egentliga mål var Hem T Gårn............ Nej nu bara "tuller jeg". Men såklart måste man bara inom denna fantastiska butik. Det är alltid lika svårt att välja vad man ska köpa, för man vill ju ha allt!!!!
Tillslut landade jag på denna fantastiska urna från Miljögården som får pryda verandabordet.

Den lilla lyktan fick också följa med från Hem T Gårn. Dess svagt ljusblå färg var helt perfekt till kakburken som inhandlades på Rusta.
Nu är det bara att lyfta på locket när vi ska fika...........:)

I dag har jag faktiskt ingenting på programmet........konstigt. Det var längesedan man vaknade och dagen var helt blank.
En sak är i varje fall säker.......jag ska kosa mig med en härlig frukost på verandan.

Ha en skön söndag!
Klem!

5 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Vilka fina grejer du köpte hos Maria då!!
Tänk jag har inte kommit mig dit än...det kan ju inte va sååå långt.....
Kakburken från Rusta var ju superfin den med!
Ha det!

Glitter och Marsipan sa...

Men visst är det skönt med såna dagar,när det är tomt på programmet.
Kakburken var såå fin.Vill absolut också ha en sån på bordet.
kram Anette

Anonym sa...

Hejsan!
Hoppas helgen din har varit bra.
Så söt lykta och vilken otroligt fin kakburk. Vilka fynd!
ha en bra början på veckan!
Kram Bodil.

Nygammalt sa...

Grattis till den jättefina utmärkelsen! Du visar så mycket fint hos dig.

Kram kram.

Mjuka sa...

Grattis till att bli veckans blogg!! Fin burk från rusta!!
kram Malin