mandag 17. desember 2007

Det blev inget godislagande i går......

....dottern upptäckte att anmälningsfristen för Norske talenter går ut i dag och att hon måste laga en video till den. Vi riggade upp oss framför öppna spisen och lekte videoproducenter hela kvällen. Så här blev det! Vill bara tillägga att dottern är jättegenerad över att jag lagt ut videon, ( hon har gett mig lov)men jag tycker hon är så duktig och inte har något att skämmas över.
Hon sjunger sången At last av Etta James.

I dag ska yngsta dottern spela in sin video, hon ska sjunga duett med en väninna. Så det blir att sitta i regissörsstolen i kväll också.
Klem!

10 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Oh så vacker dotter du har o så fint hon sjunger...jag hoppas verkligen på tur för henne..visst måste hon komma med!
Underbar video.
Lycka till nu...du måste vara stolt
kram o må så gott A-C

Mita`s hjørne sa...

WOW... så flott, hun synger virkelig vakkert...
Så morro å lage video da... du er flink...

Ha en koselig kveld...

Anonym sa...

Vad jätteduktig hon är. Underbart fin röst.
Sången är ju så himla fin också, den spelades på vårt bröllop.
Lycka till!
Kram Bodil

Mallan sa...

Jisses! Vilken vacker röst! Hon kommer att gå långt! Jag håller tummarna!
God jul och tack för alla fina kommentarer och alla inspiration du gett mig!
Kram Malena

Jorunn sa...

For en fantastisk stemme! Jeg fikk helt frysninger av å høre på henne. Vakkert. Og hun har ingenting å være sjenert over :)

Lallis sa...

Helt otrooooligt fint sjunger hon :)
kram Lallis

Klarafina sa...

Vilken fantastisk sångröst din dotter har! Söt är hom också. Jag håller tummarna.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom en snartur for å ønske deg ei riktig
GOD JUL...

Elzie sa...

Vad kul och vilka duktiga döttrar du har.
Ville bara kika inom och önska en riktigt god jul.
Ha det så bra.
Kram Elzie

Amoroso sa...

Hon är ju kanon, vacker och jättehärlig röst! Hoppas att ni får en riktigt god jul och tack för ett härligt bloggår!