tirsdag 20. november 2007

En snabbtitt.....


...på dotterns rum!
Ni får se bort från den obäddade sängen...... Det är rosa som är favorit färgen. Hon gillar skarpt sin rosa fjäderboa med ljusslinga, den får pryda sänggaveln. Den orientaliskt inspirerade lyktan på hyllan är en födelsedagspresent från mormor och morfar.

Den söta lilla pigtittaren har hon köpt själv, liksom den svarta ljuslyktan med färgat glas. På andra sidan framför fönstret har hon en tv-hörna. Nu får vi se om födelsedagspengarna går till gardiner och kuddar som planlagt. Plötsligt var det mycket mer lockande att köpa kläder istället.........

Tusen tack, snälla Malena och Jorunn som gav tips på maten till sällskapet. Nu ändrade sig dottern och ville ha taco i sista skälvande ögonblick, men jag har sparat recepten som såg jättegoda ut, till en annan gång.

Har det så bråttom för tiden att jag inte hunnit titta in till er och kommentera. Från mitten av december har jag jullov och då ska jag ta igen för allt som jag inte haft tid till de sista veckorna.
I bland går tiden så fort och man skulle önska att dygnet hade några extra timmar. Jag kommer starkare tillbaka, jag lovar...........
Klem!

2 kommentarer:

Amoroso sa...

Ett riktigt drömrum för din dotter,ser det ut som!

ChatrinesLiving sa...

For et hærlig rom! Drømmerom for ei prinsesse:)