torsdag 22. november 2007

Julpyssel


Jag och min goda väninna hade pysseldag i dag, det var så trevligt att tjuvstarta julen. Det var pyssel, julmusik, pepparkakor och så hade jag köpt glögg-te som doftade underbart i huset.
Dagens produktion blev några dekorativa paket som jag ska ha som "pynt", provade också på at
göra en strut. Ska göra några fler i morgon, då kommer mamma på besök och det blir ännu mer pysslande.

Tycker det är så sött med fjädrar och spets som dekoration.


Ja, det var dagens produktion, och jättemysigt var det också..............
I morgon kväll ska jag på julmarknad, hoppas det slutar att regna innan dess. I går morse vaknade jag till ett tunt snötäcke och julstämningen var ett faktum, idag.........usch vilket tråkigt väder............regn, regn och åter....regn!!!!!!

Klem!

3 kommentarer:

Amoroso sa...

Det låter underbart med två dagars pysslande (terapi för själen) Otroligt fint blev det också!

NICOLINAS BONING sa...

Vilket fint pyssel!
Och vad mysigt det låter på din beskrivning av hela "runtomkringet" som oxå är viktigt att det är rätt:-)
Kramar/Birgitta

Karin Krut sa...

Gudars vilka underbara pysselsaker. Vad duktiga ni har varit :)
Kram Karin