søndag 16. mars 2008

Andra inlägget denna söndagsmorgon!!!


Måste lägga in en annan bild än tv.n i inlägget innan. Vill inte att det första som kommer upp när ni kikar in hos mig är mitt minst inspirerande rum.....fniss.........
Roade mig med att fixa till på övre hallen i går kväll. Hittade en gammal burk som fick ta plats bredvid madonnan från Zanz och lite gammalt glas. Det mesta är loppisfynd, allt utom madonnan och ljuslyktan längst fram i bild. Den har jag köpt på butiken "Detaljer" på Sandvika storsenter.

Nu ska jag gå ner i källaren och leta upp lådan med påskpynt.........om jag kommer fram i allt rot........suck..............är man sakletare och samlare, så.........
Klem!

8 kommentarer:

Randi sa...

Så mye fint du har funnet frem. Jeg oppdager selv masse som jeg har gjemt og glemt unna...men så er jeg inne på en blogg og ser det samme og kommer på at jeg har også en sånn gjemt unna.

Ha en fortsatt fin kveld

Jes/Vita villa vila sa...

Kikar in & säger hej innan jag går! Vilken mysig blogg du har ☺

Kommer gärna åter!!!

Jes

Elzie sa...

Ja du, Vakre Hjem läser jag gärna, men den där gin och tonic får du behålla *s*. Tar hellre en annan drink om det går!!
Så fina glassaker du visar på översta bilden.
Hoppas du har en bra måndag.
Kram Elzie

My little footprints sa...

Hei!
Ja et Tv er det dessverre ikke så mye å gjøre med! Men vet du? Jeg hørte her om dagen at de skulle få flatskjermtv med hvit ramme! Det hadde jo vært noe! Iallefall for meg, for jeg har jo dessverre ikke noe tv stue som jeg kan gjemme bort tven min i! Får iallefall håpe at jeg klarer å overtale mannen min til å ikke ha store høytalere i stua! Da kommer jeg til å bli helt knust! Nei, vi får nok heller satse på et tv med gode høytalere innebygd! ;)
Ønsker deg en herlig påske!
klem fra Beth

Anonym sa...

Hejsan!

herre jisses att köra så fort och motorhuven flyger upp. Tur att inget allvarligt hände.
Så jag säger jag på din fråga, änglar finns dom.

Så fint du fixat till det!

Ha det gott!
Måste bara berätta, min make är ju delägare i ett insurance company. För några dagar sen var han ute och prata med ett par klienter. Mannen är från Norge. Min make berättar för mannen att hans fru är från Sverige. Manne svarar gravallvarligt. Jag beklagar verkligen. Som vi har skrattat åt det. Paret verkar jätte trevliga. Frun har tydligen studerat i Sverige.
Nåja, bara en liten kul grej!
Klem!

Klarafina sa...

Hej!
Vad fint det blev med madonnan och lite glasprydnader till!

Nygammalt sa...

Fint du har gjort det!
Vill passa på och önska er en trevlig påsk!
Kram.

Hem och Lycka sa...

Fint du pyntat! Önskar dig en glad påsk, kram!