mandag 31. mars 2008


Tack snälla Berit för att du ville ge mig min allra första award. Jag blev jätteglad! Titta gärna in till Berit på hennes trevliga blogg Klarafina, eller hennes bloggbutik: Klarafina-en liten butikk.


Nu har många redan fått utmärkelsen men jag vill gärna ge den vidare till Jorunn som har bloggen Gøy på landet. Hon känner att "det går litt trått" och jag vill ge henne den som en liten uppmuntran.

Jag vill också ge den till Katarina som har den trevliga bloggen Kathyshome. Här sitter jag och surfar på Lindy Hop, som jag tycker verkar vara så kul och så ser jag att du dansar det. Kanske jag får "ut fingeren" och anmäler mig på kurs en dag.

Till sist vill jag ge den till min älskade Emelie för att hon är så ansvarsfull och alltid håller vad hon lovar. Henne hittar ni på Passion for fashion

Klem!

5 kommentarer:

Jorunn sa...

Tusen tack, va du är snäll Elaine!!
Vet du, jeg ble faktisk veldig rørt av denne fine awarden fra deg. Føler ikke jeg har så mye å bidra med i bloggverdenen for tida, men dette får opp motivasjonen vet du :)
Stooort smil og klemmer til søte deg fra glad Jorunn

Hem och Lycka sa...

Grattis till utnämningen, vad roligt! Blir helfrälst i tingen du visar i inlägget innan, så roligt med gamla ting.. kram!

Kathys Home sa...

Tack så jättemycket för utmärkelsen, jag blir såååå Glad..Känner även jag att jag inte har så mycket att bidra med i bloggvärlden så detta Värmer innerligt tack Elaine..Kram Katarina..Å du, gör slag i saken nu för det är sååå roligt att dansa!

Kathys Home sa...

Hej igen, jag har länkat till dig nu..jag hoppas det är okej med dig..kram kat

Emelie sa...

Nåmmen!<3 Tusen Takk for awarden! Kjempe søtt av deg. Du er verdens beste mamma=)