fredag 28. mars 2008

Smått och gott

I dag får ni se några bilder av lite smått och gott som finns hemma hos mig. En del har jag visat tidigare, något är nytt

Diverse gamla "bruksting" för stora och små. Är det någon som vet vad som kan ha funnits i burken. Det står Samson, Oslo på den, inget annat. Jag vet ju att Samson är ett bageri men vad kan den ha haft för innehåll?

Mera smått och gott. Mina söta småburkar och leksakskokare, strykjärn och nagg.

Dockvagnen är ett auktionsfynd. Just nu får Theodor sitta i den. Han ser lite ledsen ut, men det är på grund av att han är sååå trött på att se furupanelen på väggen ...........

Min favorittavla. Den heter lekkamrater och är ett loppisköp. Har alltid tyckt att det är en härlig bild.

Nu ska jag googla mig fram till ett smaskigt recept på fläskfile'.
Klem!

3 kommentarer:

Klarafina sa...

HeJ!
Jag har gettt dig en liten award för din fina blogg.
Ha en fin helg!
Kram Berit/Klarafina

Mita`s hjørne sa...

Jammen har du masse flotte ting... morro å ha slikke gamle ting, å tenk at noen vil kaste slikke ting...
Den dukkevognen var jo bare skjønn...

Ha ei koselig helg...

Kathys Home sa...

Hejsan, många fina småsaker du visar..kan inte hjälpa dig med vad som varit i burken dessvärre..hahaha..ha en skön söndag//kat