mandag 3. september 2007

Lite pyssel som väntar.......


Har inhandlat lite saker som väntar på att jag
ska få tid till en kväll i mitt nya pysselrum........
Hade bla. tänkt att prova ljusdekor, göra några strutar
och kanske få till en tavla...........

Fick tips av Nygammalt om att Panduro har fint papper
till strutlagning. Tyvärr var det slut när jag kom till butiken,
men på rean fanns det här matrialsetet som bla. innehöll arken
med gotisk skrift. Jippi!!!!!! Nu ska det bli strutar.......

Setet innehöll också många fina bilder och andra pappers-
ark, snöre, träkors till decoupage m.m, mycket fint att pyssla med.
Nu är det bara att försöka få tiden att räcka till........

Vad har ni för pyssel på gång?

Klem!

13 kommentarer:

Färjtorp sa...

Åhh vad roligt pysselgrejs du ser ut att ha. Ska bli skoj att se resultatet sen!
Själv har jag endel målningspyssel kvar...
Och ska även tillverka några kort till olika födelsedagar.
Ha det.
kram Johanna

Stina sa...

Du är en liten pysselgumma. Kram

Nygammalt sa...

Kanon att det fanns på rea! Var själv på Panduro idag men där var det väldigt utplockat. Ville också ha lite kors och små ikonbilder men det var helt tomt där. Trist... så jag tänkte beställa lite på nätet, tror du inte jag tryckte ner det när jag skulle betala!!! Ååååh typiskt så nu är det bara att börja om. Men de små runda ikonbilderna fanns inte alls. Tråkigt.
Lycka till med pysslet nu!
Kram.

Linneagården sa...

Inspirerande med pyssel. Blir kul att kanske sen få se nån bild då det är klart?
Jag & döttrarna har gjort ståltrådshjärtan med pärlor idag. Jag kanske ska visa de i veckan!
*kram* /madelene

Karin Krut sa...

Ååå så mycket roligt pyssel! Ska bli roligt att se resultatet :)
Kramar Karin

Små Gleder sa...

Åhh, så fine ting du har funnet. Blir moro å se resultatet etterhvert:-)
Har så smått tenkt å begynne på julekortene. Får visst bestille litt tilbehør på nettet snart før sesongen virkelig begynner. Har også et lite pusleprosjekt gående med å sy noen skoposer.. Kanskje det blir litt mere orden i skapet mitt da.. *kremt* ;-)
Kos deg med pusleriet, og ha en fin kveld!
Klem :-)

Signe sa...

Åh va mycket fint du ska pyssla med! Ser gärna resultatet sen! :) Kram Signe

På min gatan i stan sa...

Va kul! Det ska bli roligt att se vad det blir för fint! :-)

Ja håller faktiskt på att klura ut nåt att pyssla ihop till min lille brorsson, som snart ska ha namngivning. Nåt tips?

Kram!

Anonym sa...

Nej, jag är inte uppe såååå tidigt men ibland vaknar jag och kan inte somna om och då är det skönt att vara med djuren lite så där mysigt.
Vad kul med pyssel, ska bli kul att se.
Här målas det trappsteg, golv, väggar och möbler så jag hinner inte pyssla.
Kramiz Bodil.

elin1976 sa...

Så mye flott. Lysdekoren kjøpte jeg til jul ifjor. Vi lagde masse lys å gav dem bort i pressanger fra lille prinsessen.
Må nok kjøpe noen denne jule også. Ha en fin pyssel dag. Klem:O)

NICOLINAS BONING sa...

Jag blir lite avis på er som gillar att pyssla med papper och sånt...Det blir ju så fint!
Själv är jag mer för att köpa sånt fint som andra har gjort...jag tycker inte att det blir bra det jag gör själv nämligen...fniss..
Vi får väl se bilder på vad du gjort, hoppas jag?
Kram/Birgitta

Amoroso sa...

Julkort skulle faktiskt vara riktigt trevligt att börja på.. Jag vet. Galet. Det är bara september :-)

Hem och Lycka sa...

Det där kommer ju bli superfint pyssel utav! kram