torsdag 20. september 2007

Äntligen semester.........

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar semester!
Kramiz Bodil.

ChatrinesLiving sa...

Ha en super ferie!!! Kos dere masse!!!
Klem:)

NICOLINAS BONING sa...

Ser skönt ut! Hoppas att ni har det riktigt bra:-)
Kram/Birgitta

Mallan sa...

Ha det gott! Kram Malena

Granne med Selma sa...

Är allt lite avis... ;-) Skulle inte ha ett dugg emot att sola och bada en vecka eller två. Ha en underbar resa!
Kram

Amoroso sa...

Hoppas att du har det riktigt riktigt bra :-) Kram

Små Gleder sa...

Ser deilig ut!!! Håper du koser deg masse på ferie! :-)
Klem

Ankan sa...

Ha en härlig semester!Hoppas du har samlat på dig lite nya krafter när du är tillbaka :) /Ankan

elin1976 sa...

Ha en fin tur! Klem:O)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

MMMMMmmmmm, tenker du koser deg masse!
Her regner det surt og kaldt!

Skatan sa...

Hej vännen! Hoppas att ni har det bra.

Jag skriver för att önska dig en trevlig helg, samt att önska dig välkommen till mitt ny-gamla näste. Jag har varit tvungen att byta bort skrotmaja (av olika anlednignar). Om du orkar skulle jag bli glad om du ville ersätta skrotmaja i din länklista med min nya adress.

KRam och välkommen!