mandag 28. april 2008

Mitt hundrade inlägg!

Beklagar att jag hållit er på sträckbänken i en hel vecka. Det var inte meningen att det skulle gå så länge mellan inläggen. Jag har tampats med en inflammation i höften och varit sängliggande. Tyckte lite synd om mig själv faktiskt, har ju precis kommit mig efter allt annat och så ...pang.......... Ja, ja nu är jag på bättringsvägen och på benen igen.
Hade lust att göra ett spännande och inspirerande 100.e inlägg, men det får bli en annan gång istället. Är bara så glad över att de hemska smärtorna är borta och att jag klarade mig igenom övningshelgen med mina 30 sjungande tonåringar utan att bli värre.

Det enda som är nytt här i huset är kuddarna i soffan. Har haft röda kuddar länge men nu var det dags att hitta på något nytt. Bara orken kommer tillbaka så ska det bli en liten makeover i vardagsrummet. In med sommaren och det ljusa, lätta.........

I dag ska jag försöka ta igen en del av det som inte blev gjort förra veckan.
Kos og Klem!

6 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Grattis till hundrade inlägget.
Trist att ligga sjuk,hoppas att du snart är bättre.
Vad fint du har i vardagsrummet,kuddarna var fina
och ljusstakarna...
Ha en skön dag
/Anette

Nygammalt sa...

Grattis till ditt jubiléum! Tråkigt att höra att du har mått dåligt, hoppas att du känner dig ännu bättre nu!(Jättefint med de våriga detaljerna)
Kram.

Kathys Home sa...

Ja, då får man som föregående talare gratulera till 100 jubileet..*ler*. Vilka fina kuddar, är så förtjust i rosorna..Ha det gott i solen//kat

Designe sa...

Skönt att du mår bättre nu!
Vilka vackra kuddar och ljusstakar! Grattis till jubileumet i alla fall! Kram :)

My little footprints sa...

Hei!
Gratulerer så mye med ditt innlegg nr. 100! ;)
Så fine puter du har kjøpt deg, jeg trenger visst en utskifting i sofaen jeg også. Er så trivelig å ta inn litt blomstrete og vårlige farger!
God bedring til deg, håper det snart går over!
Klem fra Beth

Elzie sa...

100 inlägg!! Det är långt tills jag kommer dithän, om man inte räknar dom jag har på webblogg förstås!!
Hoppas att höften lugnar ner sig snart.
Kram Elzie