onsdag 9. april 2008

Plötsligt har en vecka gått......

...och jag har inte hunnit med att uppdatera bloggen...........
Har varit en vecka med många spännande projekt. Vi håller på med vår cd inpelning (de små barna var så duktiga...) och så har vi haft flera konserter. I kväll ska vi ha ett sångcafe' med hela sångavdelningen, Vokalgruppa, Ungdomskoret och alla sångelever. Det kommer att bli en trevlig kväll med underhållning av alla de slag och möjlighet att köpa fika och ha det mysigt.

I går bestämde vi att veckan efter midsommar ska tillbringas på Hvaler. Makens jobb har en firmahytte som vi kan få låna, helt gratis!!! Försöker komma iväg en gång om året, det är ett absolut underbart ställe som ligger helt nere vid havet med en fin badstrand.
Men... ett tag till får vi nöja oss med tända ljus och innekos, i varje fall här hos mig .

I morgon är det fredag och helg, härligt! Efter en vecka med extra mycket att stå i och en förkylning i kroppen ska det bli skönt med några dagar som är helt blanka.

Nu ska jag snart få besök av min goda väninna. Det vankas kaffe och lite "skvaller"innan jag ska iväg och förbereda konserten.

Klem!

3 kommentarer:

Brocante sa...

Ha en fin dag - lykke til med alle dine gjøremål! Så flotte Eda glassene dine er!

Elzie sa...

Jag hoppas ni hade en jättetrevlig sångkväll. Låter så kul med sånt. Och den där veckan förstår jag att ni ser fram emot. Helt underbart att bo precis nere vid havet.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Lallis sa...

Du verkar ha haft en bra vecka ändå trots intensitet.
Det är så i perioder och jag har med haft en sådan nu. Inte så man klagar men ändå.. mycket liksom:)
ha en fin helg, vännen.
Kram Lallis