onsdag 22. august 2007

Bredbandstrubbel..............


Vad man blir arg när det inte fungerar som det ska........
Ibland funkar det....och så....borta.......
Har, med mycket möda och stort besvär, endast fått gjort
några kommentarer.
Ska på posten och hämta ny bredbandsruter i dag och, om allt
går som planlagt, kommer jag förhoppningsvis starkare tillbaka i morgon.

Idag vill jag också ge en liten födelsedagsblomma till min goda väninna
och träningskamrat. GRATTIS! Ser fram mot tårtan på söndag!

Nu ska jag åka och undervisa för första gången efter lovet.
Klem!

.....snälla internet, inte bryt nu ........jag vill bara få iväg det här inlägget.........

2 kommentarer:

Interiørhuset sa...

slik har jeg også hatt det den siste tiden,virker som det har vært noe galt med blogger...men nå går det så jeg krysser fingrene for at alt nå er i orden. Ha en fin dag=)

På min gatan i stan sa...

Åh, va otroligt irriterande! Hatar när det inte funkar om det ska. Håller tummarna för att det gör det hädanefter!

Kram!