torsdag 9. august 2007

I kväll har jag........


fixat till brickan på matsalsbordet.
Åkte in till Oslo i eftermiddag för att möta maken.
Han jobbar på Majorstua och då ligger det nära
tillhands att titta in på "Chicas og venner".
Där finns så mycket läckert, för att inte tala om
Odd Mollys underbara kläder.
Ska till Stockholm om ett par dagar så jag försöker
hålla hårt i plånboken. Klarade det nästan.........
köpte ett par dekorativa bladrankor och.........

.......ett grytunderlägg.
Har letat efter ett underlägg som är lite större
och passar till wokpannan. Det här var perfekt!

Knåpade i hop en tavla i kväll också.
Ni var så snälla mot mig när jag visade min första tavla
så då törs jag visa ett nytt försök..............

I dag har vi googlat och letat efter kul saker att göra
när vi kommer till Stockholm.
Hittade bl.a. en loppis på Östermalmstorg till helgen.
Strålande!


Det ska bli så skönt att åka iväg.
Gläder mig jättemycket! Så ska det bli extra trevligt att
visa upp vår huvudstad för våra norska vänner som
inte varit i Stockholm tidigare.


Nej, nu får jag komma mig under täcket.
Ska köra yngsta dottern till mormor och
morfar i Sverige, i morgon bitti.


God natt och sov så gott!
Dröm söta drömmar.................

Klem!

2 kommentarer:

Interiørhuset sa...

så nydelig det bildet var=) Så flink du er som kan lage så vakre malerier=) Nydelige bilder og vakre ting du fikk med deg...det gryteunderlaget var perfekt,leter etter en til min wok også=)

Karin Krut sa...

Tavlorna är jättefina! Jag letar också efter grytunderlägg... har såna i kork, inte så kul! Fin bricka med gröna bladrankorna.
Kram Karin