torsdag 23. august 2007

Hoppas det fungerar.......


Nu är vi online igen och det är så typiskt, att jag just nu
har börjat jobba och måste planlägga och förbereda
undervisning. Jag vill ju ha tid att blogga och kosa mig
med era inspirerande bloggar...........

Jag har inte kunnat dy mig...... måste googla lite på julen.....

Bilden ovan var sååå söt att jag måste visa den för er.
Hittade den här:
http://www.pddoc.com/reflets/images/2005-709.jpg

Gläder mig till i kväll, då ska jag kosa mig och ta
igen några dagars bloggfrånvaro... vi ses lite senare.........

Klem!

3 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Åhh, hon är bara för söt alltså...
Det är så frustrerande när inte tekniken funkar... hoppas att det inte blir fler avbrott för dig nu:)
Kram/Birgitta

Hem och Lycka sa...

Å vad söööt hon är!

Karin Krut sa...

Så jättesöt liten tjej. Kul att det fungerar med ditt bredband, hoppas du slipper mer krångel.
Karin